Thursday, May 14, 2009

ustaz nasaruddin vs zaki ibrahim??

erm..aku bukan berniat untuk memecah belah..tapi aku ikhlas utk menyuarakan pendapat dan apa yang aku pikir terbaik untuk pas...

terus terang aku cakap zaki ibrahim bukanlah orang yang layak untuk memimpin ketua pemuda..beliau amat kurang sifat2 kepimpinan...beliau juga tidak mempunya ilmu agama yang tinggi seperti mana ustaz nasaruddin..

secara ikhlas aku cakap bahawa aku tak dapat wpun seposen duit kalau ustaz nasaruddin menang..tapi ingin aku nyatakan bahawa beliaulah calon pilihan aku..beliau memang amat berkaliber..PAS mungkin akan bertambah maju jauh kehadapan di bawah kepimpinannya..pemuda akan menjadi nadi yang begitu utuh..

itu lah harapan ku..jika ada di antara saudara adalah perwakilan,jangan lupa ustaz nasaruddin..tahan lah untuk senafas...jangan pandang zaki ibrahim buat sementara waktu..lepas undi nasaruddin,baru lega..hehe

ada beberapa perkara yang aku tak puas hati dengan zaki ibrahim ni tapi aku tak nk cakap sini la..nanti tak elok la..cuma aku blh katakan,jauh sangat bezanya..ibarat permata dan kaca..

No comments:

Post a Comment